Cases
Nedenfor kan du se et udpluk af cases fra kunder, som vi har arbejdet sammen med ift. generering af forespørgsler, opsamling af leads, skabt fokus på bestemte produktområder, mv.
Eneribesparelsen – batterilagring
For Energibesparelsen udarbejdede vi en landingpage, med fokus på at få brugere til at skrive sig op til at blive kontaktet. Kampagnen var regionsbestemt.
Profil Rejser – produktspecifikt kampagnesite
For Energibesparelsen udarbejdede vi en landingpage, med fokus på at få brugere til at skrive sig op til at blive kontaktet. Kampagnen var reFor Profil Rejser var opgaven at fokusere på enkeltstående produkter, som nødvendigvis ikke får den fulde attention på profilrejser.dk – formålet var at skabe forespørgsler, som Profil Rejser måtte kontakte med henblik på tilbud.gionsbestemt.
Resultat: Over en halvering af leadpris ift. eksempelvis Google Ads
Synoptik – bestilling af gratis synsprøve
For Synoptik udarbejdede vi 8 forskellige annonce budskaber, med 8 tilhørende unikke landingpages, hvor budskab i annoncen matchede budskab på landingpage. Formålet var at finde ud af, hvilke budskaber der performende bedst.
Resultat: Over 250 % forskel mellem bedst og dårligst performende budskab gennem funnel.
LeoVegas – Vind freespins kampagnesite
For Leovegas udarbejdede vi en gamification løsning, hvor man som bruger kunne vinde freespins. Hvis man ramte en gevinst, kunne man satse denne og få chancen for at fordoble ens gevinst.
Danrens – bestilling af fliserens
For Danrens udarbejde vi en landingpage, hvor brugere nemt kunne bestille en fliserens. Vi testede en række CTA budskaber, for at finde frem til bedst performende gennem funnel.
Rekruttering af medarbejere til CPH Lufthavn
SSP havde brug for køkkenpersonale, med fokus på specifikt kokke i CPH Lufthavn og ønskede derfor et kampagnespor, med fuld fokus på at skaffe kandidater.
Resultat: Kampagnen har leveret + 200 % over ift. aftalt KPI.
Hvis kandidaten ikke var egnet til kok, er det lykkedes SSP at få dem placeret i andre stillinger.
Bank Norwegian – bestilling af kreditkort
Bank Norwegian ville gerne teste en række budskaber ift. hvilket der skabte flest konverteringer. Vi testede op mod Bank Norwegians eget site (baseline), ved at tage en tro kopi af dette.
Resultat: Performance blev løftet med over 70% i forhold til baseline.
Nærvarme – varmepumpe på abonnement
For Nærvarme skabte vi kvalificerede leads fra brugere, som nødvendigvis ikke kender til Nærvarmes tilbud om at få en varmepumpe på abonnement. Formularen var forholdsvis detaljeret, med flere spørgsmål til brugeren.